19 July 2010

Tariq Mu'ayyad



'I lagi hensem dr u la pak uda! Haha'

MMS yang aku dapat pukul 0230 tadi.
Tapi kena view guna internet pasal henset canggih aku problem apa tah sampai sekarang baiki tak siap-siap lagi. Tapi takpe, view dalam internet pun jadi la kan.

Lu tunggu la Tariq nanti lu besar dah tumbuh janggut mesti muka lu sebijik macam wa.
Hahahaha..



p/s : apasal muka dia cuak semacam je yong? ni mesti kes baru lepas main hantu dengan aimi kan?


4 comments:

unie said...

got my sms late ah? pepandai je la pak uda pi taruk ['] kat nama si kecik nih. muka tariq? ntahla, tp dia mesti pelik sbb ummi dia gorgeous lain macam itu hari wakakaa.. aimi x main hantu dgn dia haritu. kena gomol lagi ada :P

janggout said...

ohh.. nama dia xde (') ke? mana nk tau. dh tu cmna nk eja?

yong gorgeous? demam ke pe yong ni. haha

unie said...

dah betoi eja tu cuma buang tanda x bersabit tu. i demam? masih stabil dan tip top lagi. awak je jelous dgn tahap kejelitaanku huhuu..

qalamunir said...

Klau wanita nampak mcam prempuan ok.
Lelaki nampak mcam jantan pun ok.
Bbudak nampak cam anak kecik mmang ok la.
Jangan nampak tebalik kot...rujuk
alKisah yg ambo tulih dlm JJDPZ tentang SiAyu Brambut Pjangg Menguraiii.... Goli den..TM jangan ikut pakai ekok kude!