20 July 2010

Hopefully



Event perlu berjalan.
Idea ada tapi tak boleh nak gerak seorang.
Perlu cari lagi seorang rakan sebagai penyuntik.
Harap-harap lepas raya benda akan jadi stabil.
Amin.


5 comments:

naughtiest maximus said...

music player u dah xde ek

qalamunir said...

Salam & sakwaddie khrap!
Kun Sabaidie re khrap? Phom sabaidie. Wanni Khun gamlang tam ngan arai khrap?

Lepaih makan somtam lidah siam bole hidup balik. Kalau nak makan lagi , beli buah betik muda, kcg pjang, kcg tanah,tomato kita buat di rumah.

Kop khun!

unie said...

hidup somtam!! muiz, apa lagi? pi beli cepat. ayah dh offer buat :) kita tuntut sampai dapat!

err.. ayah, pasni makan sushi i gerenti you boleh ber'nihon-go' dgn i hihii..

janggout said...

@dea : dh buang. de lagu yg kamu berminat ke?

@dad : br skali mkn somtam terus dpt ckp thai. klu slalu mau ckp thai je kt rumah tu. hoho

@yong : i takut jd mcm hrtu jgk. last2 somtam kt kedai je :p

unie said...

ala muiz, awak beli betik muda, kacang dan seangkatan dengannya pastu bawa balik. pastu kalau ayah x buat jugak i x tau la hahaaa