01 June 2010

Kerja Keras



Kenduri kahwin member banyak bulan ni.
Tapi masa tu juga la aku sibuk kena outstation.
Hishh.

Minggu lepas pergi Terengganu.
Minggu ni kena pergi Langkawi.
Minggu depan tak tahu kena pergi mana lagi.
Mana yang aku ada masa tu aku pergi la ye.
Minta maaf kalau aku tak berkesempatan nak pergi kenduri kahwin korang.


p/s : yang mana tak sempat tu nanti aku bagi hadiah coklat langkawi eh. tak pun aku bagi rokok sekatun. haha

1 comment:

qalamunir said...

WAM,
Ada lagi satu kad jemputan sampai di TH. Bukan jemput pi makan kenduri kahwin. Tapi dijemput ingat le paymt kpd Mavi MaraMara - nama lebih kurang macam nama kapal dlm flotilla LL4G yg Israel lnt serang tu.

Korang kena bantu solat hajat tiap hari minta kawan2 walid & co slamet dan capai misi mereka. Kalu naik feri ke LWI jaga2 serangan lanun Yahoo lnt.

Salaam