27 January 2010

Tengkujuh Ohh Tengkujuh

Planning nak pergi Pulau Perhentian cuti raya cina ni terpaksa ditukar berikutan keadaan cuaca yang tak menentu disana. Apa ada hal. Aku tukar lokasi pergi Langkawi. Masuk ni dah 4 kali pergi sana. Tapi takpe la, ada member yang belum jejak kaki lagi kat sana nun.

Yang gatal nak pergi bulan tengkujuh tu apahal?!! Tak apa, bulan lain ada lagi. Banyak aktiviti dalam planning. So kena kumpul duit.

Insyaallah kalau umur panjang.

p/s : semalam aku mimpi tengah main banana boat kat perhentian. ciss. nak suruh aku pergi sana gak la tu.

2 comments:

soo said...

langkawi pun boleh.. bw su sekali kan..kan..? tq..

Ibu WA Alim said...

oh ketot! raya cina hari ahad depan kenduri kat chenderiang le.. ecei's turn to be wed. mak andak jemput, mailaaaa ahaks..

-yong-