10 November 2009

Si Ketot Pandai Menari


video

Pasal tu orang-orang tua cakap kita ni masa budak cepat terpengaruh dengan iklan dalam tv. Bukan mereka cakap kosong. Mereka hidup lagi awal dari kita. Si ketot yang umur tah berapa tahun ni bukan main lagi tergedik-gedik depan tv tengok si minah kulit hitam yang tak berapa nak hitam tu. Pehh.. Dahsyat penangan tv ni ye.


p/s : masa aku kecik-kecik dulu agaknya ada tak buat perangai macam ni? nak kena balik rumah tanya ayah ni

5 comments:

soo said...

gila klaka kan budak ketot tu.. 1st time su tgk pun su gelak kekek2.
comel

janggout said...

aimi & the geng pn cmni jgk.. kn yong kn? haha

soo said...

awww mesti sgt comel..dgn diaorang yg dah memang cute tu, buat mcm tu plak..

unie said...

amboiiiii.. x sayang mulut ye pak uda!!! ggrrrr..

janggout said...

wahahaha.. the gediks ketots