10 September 2009

Panacom Berbuka Di Saujana Resort


















Langkah kanan harini pasal Mimi ajak berbuka kat Subang, Samsung nak payung katanya. Pantang dengar orang open table ni, terjah terus. Punya la sesak dengan kenderaan tadi masa nak pergi sana, mujur naik motor cepat sikit sampai. Cun sampai tak payah nak tunggu lama, terus berbuka. Banyak makanan sampai kelabu mata. Serius kelabu mata, korang tengok gamba aku pakai snowcap tu. Kelabu kan mata aku?

Lepas makan rehat jap tunaikan apa yang patut lepas tu sambung balik makan. Ada pulak karaoke kat situ, lagi la aku pantang. Ajak si Lynn nyanyi duet lagu Suasana Hari Raya. haha. Bukan senang nak dapat makan free sedap-sedap camni. Dapat menyanyi pulak tu. heh

Lepas kenyang perut apa lagi, cabut balik la. Subang dengan Gombak, jauh kot. haihh


p/s : Mohan yang tak puasa pun sibuk je nak join. Aku tangankan karang baru tau

4 comments:

Anonymous said...

gadis bertudung putih itu cumel.. siapakah gerangannya..

soo said...

ya ya mata muiz kelabu..
erm..betul en anonymous gadis tersebut cumel :)

janggout said...

dh kawen pn dia tu..
jgn kcu

soo said...

da kacau dia tak blh, kacau muiz blh ke..