05 September 2009

Benda Yang Boleh Buat Aku Gembira
















Sunsuf Studio. Tempat aku selalu lepak kalau ada masa lapang. Tuan tanah brader Zam. Studio dia tak la canggih mana pun tapi puas hati kalau nak jamming. Barang-barang semua cun. Tempat ni bukan sekadar aku datang untuk jamming je, tempat aku bertukar pendapat, kongsi cerita, hal bisnes kecilan, gosip-gosip. haha. Owner asal orang Jepun tapi sekarang kerja kat Singapore jadi dia bagi tanggungjawab penuh kt brader Zam ni suruh uruskan studio beliau.

Malas nak cerita panjang sebenarnya. Dah alang-alang letak entri ni aku promote sekali la studio dia. So sesiapa nak jamming kat area Ampang boleh la cuba kat sini.

Sunsurf Studio
No 13, Jalan Sulaiman 3,
Taman Putra Sulaiman,
68000 Ampang

RM 30 per hour

Brader Zam - 019 3153127

5 comments:

soo said...
This comment has been removed by the author.
soo said...

i prefer drum <3 .. but as long as u happy..

janggout said...

well..
i pn prefer drums jgk..
hehe

ekan6masin said...

gambar ko lompat 2 best r...cbe ko lmpat tiggi sket je lg len kali br tehantuk kt siling 2...br layan feel beb...

soo said...

eh?? since when plak..sibuk je. hoho