04 July 2009

Mata pengapit yang merah




Harini memang betul apa yang aku jangkakan semalam. Masin betul mulut aku. Pergi kenduri si bert mata aku merah tak cukup tidur. Maka dengan langkah bijak aku pakai spek hitamku. Dah macam jinbara lak sekali pandang. Seronok jadi pengapit ni banyak mata memandang. bwahahaha. Ada juga yang dok berbisik sesama sendiri sebab konpius mana satu pengantin. Terang-terang aku pegang payung kasi teduh pengantin tapi tu pun orang boleh konpius lagi ke? Hairan.

Kena teman si bert sampai petang pasal kenduri pihak perempuan, takde geng la tu nak ajak sembang. Macam haram. Sayang aku takde gambar nak letak dalam ni pasal aku takde kamera. Adeh.

Apa-apa pun aku ucap tahniah kat Ahmad Safuan Bin Mohamad dan isterinya yang juga kawan masa sekolah menengah dulu Hurriyah Al-Husna Bt....... Lupa lak aku nama bapak dia. ehe. Minggu depan kenduri pihak lelaki pulak. Tengok la kalau rajin aku pergi sana.

Jangan lupa guna minyak belacak yang kau kirim kat aku tu bert. Penat aku jadi runner kau. hahahaha

Video klip kat atas tu aku tujukan kat pasangan pengantin ni. Kenapa la korang tak buat karoake? Kalau tak boleh aku melalak, tak la bosan. Dem

3 comments:

FdausAmad said...

Gua nak ajak datang lu mkn kenduri kat blog gua.Ikut baca doa skali pun takpa.

Anonymous said...

congrats to Mr&Mrs Ahmad Safuan. May Allah bless both of u..

kepada pengapit awat hg perasan, manatau depa dok bisik sbb konpius??

soo said...

patut org dok konpius..
pic dlm fb Bert u kacak berbaju melayu dilengkapi sampin berkaca mata hitam di apit oleh 2 org berbaju putih..ahhaa

anyway congrats to ur friend tu..