25 July 2009

Kasi tengok sikit

Ini ada gambar sikit untuk korang tengok masa aku jadi pengapit itu hari. Entri yang lepas : Mata Pengapit yang Merah



Hantar pengantin ke tempat berkumpul sebelum berarak.
Jalan pun melelong masa tu pasal mengantuk


Cepat-cepat pakai spek hitam nak kaver mata yang rabak

Aku kaver macho sebab ada orang nak ambil gambar

Anak siapa tah kat sebelah aku tu. Aku pun terkejut masa toleh tengok sebelah

Bert kaver nervous. Muka dah tukar jadi putih macam opera cina


Tah apa aku tengok, aku pun tak tau. Orang ambil candid. Muka runsing nak cari port tidur

Gambar ni pulak masa kat kenduri sebelah lelaki. Jumpa kawan-kawan lama, sangat meriah



Gambar banyak lagi sebenarnya tapi ada kat si bert. Aku pun belum tengok lagi. Dia cakap ada dalam hampir 1000 keping, dia pun tak larat nak tengok. Ada sikit ni pun jadi la sebagai kenangan

p/s : mesti la letak gambar aku je yang banyak pasal ni blog aku. nak letak gambar budak lain suruh diorang letak kat blog sendiri la. cet

4 comments:

Azah Arjuna said...

janggot janggot.. makin panjang. haha

Nadia Yuna said...

muizzzzzzzzzzzz

panjangnye rambot!

heheh.

nadia nak konvo dah ni

tanak datang ke memberi sokongan kepada sahabatmu ini?

=)

janggout said...

janggot ngn rambut tu klu bleh nk bg sme pnjg.haha

nadia konvo? bila? kt mne?

gda said...

hahaaa..bile lak turn pengapit tu..
tgk jangot tu da layak da..hahaa