19 July 2009

Entri merepek



Esok isra' mikraj takkan tak ada cuti kot bos?
Kemut betul la, baru ingat nak tido sampai tengahari.
Kang aku berhenti kerja kang baru korang tahu.

Dah tu air akuarium aku tu bila aku nak tukar pulak?
Air dah kotor nak mampus, tak ada cuti camana aku nak buat.
(alasan kurang kukuh sebenarnya)
Bilik lagi belum nak vakum, semut dah siap buat busut tau tak.

Tah apa aku merepek la.
Aku harap dapat cuti je sebenarnya.
Dah company cina so jangan harap la dapat cuti.
Haihhh

5 comments:

waNN said...

kalo raya puasa xcuti bleh dh piket slow2...

sani bijak said...

wep ko ni dri dulu smp skang nak cuti jer memanjang......ish3x....tgk cam aku ni rajin jer nk dtg kjer

Anonymous said...

hurm cuti!

Nadia Yuna said...

budak sekolah nadia ramai buat cuti sendiri

haishh

sabo je le

Anonymous said...

cik nadia yuna ni cikgu sekolah ke..?

btw mana hilang pic cik nadia yuna yg comel tu..