15 June 2009

Pusat Tersembul

Budak-budak skang dah pandai pakai baju terdedah sana sini. Nampak peha putih gebu, pusat, alur bontot, dan macam-macam alur lagi. Alor Setar? Yang tu kat kedah. haha. Rambut siap kaler merah, kuning, biru, highlight bagai. Umur baru belasan, silap-silap budak sekolah rendah pun ada macam tu gak kot. Kalau jadi apa-apa, kena rogol ke, cabul ke, mak bapak tuding jari kat orang lain juga. Apasal tak brainwash anak sendiri yang berpakaian macam tu? Pekejadah la diorang ni. Otak letak dalam perut kot.

Surat khabar Metro harini muka depan, budak pergi tuisyen kena cabul dengan cikgu tuisyen. Mungkin dia pergi tuisyen pakai seksi kot, pasal tu kena cabul. Cikgu tu geram je tengok kan. Tapi tak tulis la si perempuan tu pakai macam mana, cuma andaian aku je.

Pakai sopan kan elok, sejuk sikit mata memandang.

p/s: lembu betina kalau pakai tudung pun cantik apa.

No comments: