10 June 2009

Apa dah jadi kat anak2 aku??!!!!



Sejak aku dok lepak jaga studio ni aku tak tau apa dah jadi kat anak2 aku kat rumah sewa nun di gombak. Aku dah pesan kat member rumah suruh bagi makan, tapi tak tau la kalau diorang dengar dan ikut arahan yang aku beri.


Aku balik esok mau ada yang mati kot. Alahai....

Papa minta maaf sebab tak dapat menjaga makan minum kamu semua wahai anak2 papa yang comel, sejak papa outstation sementara waktu ni mungkin kamu semua rindukan belaian papa ketika memberi makanan.

Bertahan la ya anak2 ikan emas papa yang cute.. chaiyokkk


5 comments:

Anonymous said...

comel nya..

unie said...

hahahaaa.. bak mai bagi aimi jaga. surely ikan tu tembam punye :P

janggout said...

uhhh..
kalau aimi jaga mau dia picit2 perot anak2 i tu nanti..
kijam2

MiSz eiN said...

waaa...
incik rambut lurus suda ade belog yer
welc0me 2 da club
hehe
ikan emas kite da mati sume 11ekor
skunk bela ikan baru
kaloi
senang skit jagenye
ade kat belog ein
miszein.blogspot.com
singgah2 la ye
(^_^)

wessy said...

papa?
papadom je ko ssuai..
marila bepapa dgn anakku haiqal..hahah :)