08 May 2009

Hang dok buat leceh

"Ali, jom kita pi tengok wayang", aku mengajak.
"Hang nak pi tengok crita pa?", jawab Ali.
"xkesah la crita pa pun janji kita pi tengok, aku bosan dok kat umah hang ni" aku membalas.
sambil Ali mengorek idong dia berkata, "Hang sambut taik idong aku ni baru kita pi, amacam?"
"Pala hang, ingat aku badut sarkis ka?" aku menjawab perlahan berbaur sinis.
"dah tu kita toksah dok pi la", dengan selamba Ali membalas.

aku secara tidak sedar telah membuat smack john cena kepada Ali.
"Hang dok buat leceh nooo"

2 comments:

soo said...

lgu tu pun ada..mcm2 la hgpa ni..ahhaa

janggout said...

melawak kami agk gns ye..hrp maklum