12 May 2009

Biar betul!!!!

Aku sangat suka ikut ayahku keluar berjalan2 ketika kecil dahulu. pantang nampak ayah pakai smat sikit aku bergegas salin pakaian jugak. kadang2 aku dah standby awal kalau2 ayahku keluar senyap2 tanpa pengetahuanku.

"Awak ni asyik ngikut ayah je, ayah nak keluar sekejap siram pokok pun awak nak ikut. kalau tolong siram pokok xpela jugak, ni awak siram ayah" ayah memerli aku. tapi aku buat dek je.

"Patut la masa umur awak 5 bulan awak tertido kat kasut ayah, rupa2nya camni jadinya." ayah menyambung.

"Hah!! tido kat kasut ayah?!! biar betul ayah ni." aku ternganga sebentar.

"Kalau xpercaya awak tunggu jap, ayah nak p amik gambar tunjuk kat kamu." ayah ketawa kecil.

Selepas beberapa minit ayah muncul membawa sekeping gambar. "Nah, tengok sendiri gaya kamu tido tu." ayah menghulurkan gambar.

Biji mataku terbeliak, mulutku terkedu. selepas tu aku ketawa seorangan. aku seperti terbau kaki ketika itu. ohhh ironinya




Aksi ngeri tido gaya bebas.




p/s: sedap ke bau cagu?

5 comments:

soo said...

babe!! is that u??
not u aite.. :p

janggout said...

bukan la..
tah gmbar budak mne tah..haha

niucnaj said...

le,,aku ingat btol2 le ko muiz,,bru nk puji2 t'sgt le kiut miut..klu cmtu,tak jd la..hahaha

unie said...

ada ke kes tu? ayah x pernah cerita pun. hehee.. no wonder la ngee

janggout said...

klu betol aku la cuin kn xde aku nk boh gmba aku yg sbnr..haha