08 April 2009

I'm here again

dah bpe lama xbukak menatang alah ni.
mungkin sbb lupa aku ada blog? atau malas nk menaip?
tah la,maybe both kot..
ni pun secara xsengaja tbaca blog seseorang pastu baru teringat kt blog aku ni..

dalam tempoh last aku tulis blog sampai la skang ni byk benda berlaku. sampaikan aku pn dh lupa apa yg dh berlaku tu.

aku just simplify jela ye.

~ currently dh dpt keje baru as a technician cabok kat batu caves.
kerap kali kena buang negeri yakni outstation. dammit.
walaupun aku suka keje luar ni sebab boleh bjalan kt negeri orang tp bagi la aku dok KL lama sket br buang aku p negeri lain..haihh

~ aku dah mula berjinak bela ikan. bela ikan emas je pun. tapi dorg buat hati aku tenang. thanks anak anakku.ehe.

~ line up band aku skang dh berubah. bassist & drummer baru. 2nd gitaris aku baru dpt. maka complete la line up aku skang. harap xdela nak kena cari orang lain.xlarat tau x nak mencari orang ni.
skang dalam proses buat lagu sendiri. insyaallah ada rezki ada la demo kami.

banyak benda jadi sepanjang tahun 2008 yang lepas. nak recall balik semua xdapat la.
lagipun kalau aku tulis panjang2 korang malas nak baca pulak kan. so aku bagitau yang penting je.

insyaallah ada perkembangan + kalau aku rajin aku tulis la lagi

No comments: