31 May 2007

Jamming

aku lupa bile time 2.. yang pasti time 2 akim da balik cuti. ktorang pe lg layan jamming la. siap jamming 2hari berturut haha.. hari 1st je cm ok, msk 2nd day da jd cm pe tah. praktis lagu american hi-fi - flavor of the weak, muse - exo politic, cradle - nymphetamine (men xcomplete), deftones - if only tonight we could sleep

overall praktis ok la. de improvement yg ketara. nak kena amik mse banyak sket untuk drummer berlatih. xsilap aku ktorang jamm 2jam kot. siap time bawak lagu cradle ktorang tutup lampu oo tp bukak lampu kecik la nak amin feel punye pasal haha..

lagu febret mesti la taking back sunday - make damn sure.. layan bawak lagu 2.. siap de penonton datang tengok ktorang praktis iaitu nazri =P

aku harap target aku tahun depan nak masuk battle of the band tercapai la.. just nak amik pengalaman perform depan orang ramai. tengok kita goyang lutut ke x. aku berdoa band aku ni dapat kekal lama.. amin



No comments: