09 April 2007

4th april.. bisnes burger




our first day start niaga beger.. kol 5 da stat bukak stall. 1st customer ktorg
ialah uncle india.. yg lawaknye die siap bole terlajak pstu brek emergency, aku igt pahal lak india neh rupa2nye nk beli beger hahaha..

lps 2 nk jd cte time aku bungkus beger (de awek oder) bole lak lupe boh roti yg atas. die da blah baru teringat.. bantai gelak la kt stu, lme sket die datang balik, aku ingat die nk marah ke pe. rupa2nye die nk beli lg, spesel dua lak 2, siap die sound lg "kali ni jgn lak lupe boh roti kt atas 2" siot betol, malu gile aku, hampeh betol..



kelam kabut gk td psl de budak neh oder smpi 9 bijik, bapak byk.. nasib baik xde roti yg tertinggal kali ni bwahahaha..

jualan harini memang laris, terkejut gk aku psl 37 bijik ktorg berjaya jual..
syukur alhamdulillah.. memang ktorg xsangka 1st day bole laku banyak sampai cmtu skali.. rezki orang2 tua cakap..

tengok la plak hari2 berikutnya camane







No comments: